Followers

Saturday, April 10, 2010

saya menang LIP ICE BIBIR MENAWAN!

INGAT LAGI tak?? LISA SURIHANI?BIBIR MUNGGIL MENAWAN TERTARIK MENARIK ??yeah AKU MEMANG DA BOMB!? huhu.. ( perghh excited mengalahkan org yg menang grand prize seyh ) ahhahaha

about last year if tak silap dulu lip ice metholatum ade mengadakan pertandingan bibir menawan?? yang jurucakapnya adalah favorite artist saya iaitu lisa surihani??haaa...ingat x?
cepat...recall balik....ingat x???

hummmm dah ingat??ha....yang tu la...( ckp mcm la semua org tahu ) huhu...xpe..if tak ingat,harini sy nk ingatkan balik..hoho...

nak dijadikan cerita,semasa pertandingan itu berlangsung.......saya!! (nada tegas mcm org baca ikrar sekolah tetiap pagi prhimpunan tu) punyala beriye iye la nk masok contest ni..haha...dengan semangatnya (muka bangge) pergi gtau semua org suruh vote kt laman web trsebut! hahaha amek ko! 

maka dengan itu,saya ( sekali lagi mcm nada tadi) :P BERJAYA! ...yeah...berjaya ye tuan2 dan puan2...memenangi consolation prize..huhu...yuhuuuuuuu akhirnya!! kah kah kah... padahal saguhati je kot...:p

ni dia gambar yg yaya hantar untuk contest trsebut time zaman mude remaja tak matang...huhu

setelah almost berbulan2...nama saya tertera yang saya menang, dan pertandingan pun bersilih ganti...hadiah tetap tak sampai2...so dalam hati kata ` takpela...dorang tak ingt kot` :( so sad....ololololo

tapi takpe...sebab pada hari yang mana saya sangat DOWN dan pulang ke rumah dengan harapan dapat meningkatkan semangat dengan makan masakan ibu,tengok tv sesuka hati..online di rumah dengan internet yang sgt laju.......!! hahahha banyak lagi sbnarnye...:P 

tiba-tiba~~langkahku...terhenti~~sejuta tangan...telah menggapaiku...ingin ku sahut~~hoho....tringt lagu tu time karaoke:P ok2! PROCEED!

camni....tiba-tiba..ada satu bungkusan! ats meje tv! hahahaha yang tertera nama NUR HIDAY BT ROSLI....kah kah kah...ade ke patut salah eje nama saya..alamat pun ade la salah sikit...dan saya amat bernasib baek sebab kalau tak mesti dah smpai kt jiran sebelah...

bertuah jugakla dapat jiran yang tahu, ada anak dara encik rosli yang nama hidayah yang suka masuk pertandingan2 segale ni:P ahaks
.

wahahhaha..tp takpe..yang penting ade sesuatu yang perlu di reveal dalam bungkusan trsebut! dan.............TARAAAAAAA!!!

 
ini PLAN ye rakan2 :D

 
ini pula AXONOMETRIC nya :D

dan yang ni EMBOSS?? or...view ape ek?ntah...hahhaha lupe...(asif)

saya dah snap untuk semua jenis view..dari PLAN ,ELEVATION ,SECTION,REAR ELEVATION ,ISOMETRIC,AXONOMETRIC dan segale...tapi..tgk2 dah terdelete...dlm phone..:( 

its sokay! yang penting hadiah nya dah pon yaya dpt! yihaaaaaaa!! xperlu la nk beli lip gloss baru sbb dah dpt free 2 lagi taw!! extras satu jam tgn ( tp sbenarnye dh mati dh battery dlm jam tu ..iskh3 ) so sad....

itu saja untuk tatapan peminat hari ini..sekian :D wink2 

p/s : ada ke peminat??perasan tol la yaya ni ( sigh ) :P

0 comments:

Post a Comment